Οι ακόλουθες διατάξεις θεωρούνται γενικοί όροι και προϋποθέσεις για τη χρήση όλων των υπηρεσιών που προσφέρονται από τον πάροχο στον πελάτη από την 1η Ιανουαρίου 2014. Οι παρόντες όροι χρήσης αφορούν όλες τις σχέσεις μεταξύ του παρόχου και του πελάτη. Είναι δυνατή η διατύπωση μεμονωμένων όρων μετά από συμφωνία με τον πάροχο.

 

1) Πάροχος
Εταιρεία Τράπεζα Επικοινωνία
Cloud On IKE Όνομα Τράπεζας: Alpha Bank Τηλέφωνο: +30 210 22 41 998
Βρανά 25 Όνομα δικαιούχου πληρωμής: Cloud On IKE Διεύθυνση email: info@cloudon.gr
11525 Αθήνα, Ελλάδα Κωδικός ταξινόμησης: CRBAGRAAXXX Υποστήριξη: support@cloudon.gr
ΑΦΜ: EL998107371 Αριθμός λογαριασμού: GR69 0140 2090 2090 0200 2001 311 Πωλήσεις: sales@cloudon.gr
Λογιστήριο: accounting@cloudon.gr

 

2) Πελάτης
Οποιοσδήποτε, ο οποίος συμπληρώνει μια φόρμα παραγγελίας για τις υπηρεσίες που παρέχονται στους ιστότοπους διαδικτύου από τον πάροχο και, κατά συνέπεια, αποστέλλει τη συμπληρωμένη φόρμα παραγγελίας κάνοντας κλικ στο κλειδί της φόρμας μέσω διαδικτύου στον πάροχο, γίνεται πελάτης. Άλλες δυνατότητες αποστολής του εντύπου είναι μέσω φαξ, ταχυδρομείου ή τηλεφώνου. Με την αποστολή αυτής της φόρμας κάθε πελάτης συμφωνεί να χρησιμοποιήσει αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις. Μια νομική σχέση μεταξύ του παρόχου και του πελάτη ξεκινά με όλες τις συνέπειες που αναφέρονται σε αυτή τη συμβατική συμφωνία και με όλες τις συνέπειες παρόμοιες με τις περιπτώσεις νομικών άγραφων συμφωνιών που αναλαμβάνει ο νομικός δικαστικός κώδικας.

 

3) Εγγραφή χρήστη
Όλα τα δεδομένα που εισάγονται κατά την εγγραφή και επίσης σε άλλες μορφές και παραγγελίες πρέπει να είναι αληθή. Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής των στοιχείων αυτών ο πελάτης υποχρεούται να τα αλλάξει ή να ζητήσει την αλλαγή τους. Είναι δυνατή η αλλαγή δεδομένων on-line απευθείας μέσω της διαδικτυακής διεπαφής του παρόχου.
Ο εγγεγραμμένος χρήστης (πελάτης) είναι πλήρως υπεύθυνος για όλες τις παραγγελίες, απαιτήσεις και δραστηριότητες που πραγματοποιούνται μέσω του λογαριασμού διαχείρισης της διοίκησης του παρόχου.
Ο εγγεγραμμένος χρήστης (πελάτης) είναι πλήρως υπεύθυνος για οτιδήποτε λαμβάνει χώρα στο λογαριασμό του σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο ανακαλύψει το όνομα ή τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού του, τα οποία δεν θα προκληθούν από τον πάροχο.
Ο εγγεγραμμένος χρήστης συμφωνεί ότι ο πάροχος θα του στείλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με πληροφορίες σχετικά με τις καινοτομίες των προσφορών των εταιρειών του παρόχου.

 

4) Μεταγοραστική Εξυπηρέτηση Πελατών
Ο πάροχος εξασφαλίζει συνεχή υποστήριξη σε όλες τις υπηρεσίες πελατών.

 

5) Τομείς (Domains)
Το όνομα τομέα δανείζεται στον πελάτη από το όνομα διαχειριστή τομέα (σχετικός καταχωρητής), στον οποίο καταβάλλονται τέλη για την ενοικίαση του domain. Ο πάροχος είναι ο τεχνικός διαχειριστής του τομέα, όχι ο ιδιοκτήτης ή ο πληρωτής του. Ο πάροχος δικαιούται να πουλήσει δεδομένα πελατών σε διαφορετικό καταχωρητή και ο πελάτης συμφωνεί με τους κανόνες του σχετικού καταχωρητή για το σχετικό επίθημα του καταχωρημένου ονόματος τομέα.

 

6) Φιλοξενία ιστοσελίδων, φιλοξενία διακομιστών, εικονικοί και αποκλειστικοί διακομιστές
Κατά την παραγγελία των υπηρεσιών ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να συμπληρώσει σωστά και αληθινά τη φόρμα εγγραφής στη διεύθυνση https://my.cloudon.com μέσω μιας κενής παραγγελίας. Σε περίπτωση παράλογων ή ψευδών στοιχείων η φιλοξενία δεν θα διευθετηθεί. Για αυτό το πρόγραμμα φιλοξενίας ισχύουν οι ίδιοι γενικοί κανόνες όπως και για το Web hosting. Χωρίς προηγούμενη συμφωνία δεν παρέχουμε φιλοξενία για διακομιστές, εικονικούς διακομιστές και ιστότοπους (περαιτέρω και οι δύο ονομάζονται μόνο "διακομιστές"):
♦παροχή ή διανομή περιεχομένου, το οποίο έρχεται σε σύγκρουση με το δίκαιο της συγκεκριμένης χώρας και τις διεθνείς συμφωνίες στις οποίες η χώρα αυτή υποχρεούται
♦να διαδώσει την καταστολή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των δικαιωμάτων των μειονοτήτων ή των ατόμων
♦που περιέχουν ερωτικό ή πορνογραφικό υλικό
♦warez και κρακ διακομιστές και ούτω καθεξής
♦λήψη διακομιστών
♦διακομιστές που παρέχουν παράνομα αποκτηθέν λογισμικό και πληροφορίες με σκοπό την περαιτέρω πώληση ή παροχή αυτού του υλικού σε τρίτους
♦διακομιστές συνομιλίας
♦διακομιστές προσανατολισμένοι στη μαζική ανταλλαγή μηνυμάτων, την ανεπιθύμητη αλληλογραφία, την αποστολή ανεπιθύμητων μηνυμάτων ή την παροχή αναφορών σε αυτήν
♦εξυπηρετητές που υπερφορτώνουν τα συστήματα βάσεων δεδομένων (μη κατάλληλα προτεινόμενες παραγγελίες, ευρετηρίαση κ.λπ.)
♦διακομιστές που περιέχουν πάνω από το μέσο όρο αριθμό αρχείων πολυμέσων, τα οποία χρησιμεύουν κυρίως για τη λήψη τους
♦διακομιστές πελατών, οι οποίοι βλάπτουν το όνομα του παρόχου ή των εργαζομένων του παρόχου
♦διακομιστές των οποίων το περιεχόμενο έρχεται σε αντίθεση με τα χρηστά ήθη
♦ανεξάρτητα από τους διακομιστές που μπορούν έστω και εν μέρει να τοποθετηθούν σε οποιαδήποτε από τις κατηγορίες που αναφέρονται παραπάνω
Σε περίπτωση που ο πελάτης (χωρίς προηγούμενη συγκατάθεση) φιλοξενεί στον διακομιστή του παρόχου έναν ιστό που περιέχει οποιαδήποτε από τις περιοχές που αναφέρονται παραπάνω, ο πάροχος έχει το δικαίωμα αποζημίωσης όλων των εξόδων και όλων των ζημιών που συνδέονται με αυτό. Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε παραβίαση ή εάν παραβιαστεί κάποιο από τα σημεία που αναφέρονται παραπάνω, ο πάροχος έχει το δικαίωμα να διακόψει όλες τις υπηρεσίες προς τον πελάτη με άμεση ισχύ και ταυτόχρονα έχει το δικαίωμα να ειδοποιήσει αμέσως τον πελάτη.

 

7) Εγγυήσεις
Ο πάροχος θα εξασφαλίσει την αδιάκοπη ροή των υπηρεσιών που παραγγέλθηκαν από πελάτες που έχουν πληρώσει, συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης και της πρόσβασης άλλων χρηστών του ιστότοπου Στο Διαδίκτυο. Για όλες τις παραλλαγές των υπηρεσιών υπάρχει εγγύηση που εισάγεται στην περιγραφή της δεδομένης υπηρεσίας και στους κανόνες που αναφέρονται παρακάτω.
Ο πάροχος δεν εγγυάται στους πελάτες (ή σε τρίτα πρόσωπα) οποιεσδήποτε οικονομικές ή υλικές απώλειες ή απώλειες άλλου χαρακτήρα που προκαλούνται από τη μη λειτουργία των υπηρεσιών, του διακομιστή ή τη ζημιά ή απώλεια δεδομένων. Η έκπτωση των μηνιαίων πληρωμών δεν σχετίζεται σε καμία περίπτωση ή με οποιοδήποτε μέτρο με την απώλεια δικτύου της απευθείας γραμμής ανταλλαγής του παρόχου. Δεν είναι δυνατή η χρήση της έκπτωσης έως ότου καταβληθούν σωστά όλες οι πληρωμές ή έως ότου όλες οι πληρωμές για την παροχή υπηρεσιών καταβληθούν εγκαίρως και καταβληθούν σωστά ή η φιλοξενία ακυρωθεί από τον πελάτη και αυτός ο πελάτης βρίσκεται σε περίοδο αναμονής για ακύρωση. Είναι δυνατή η ανάκτηση των διακοπών εντός 7 ημερολογιακών ημερών από τον τερματισμό ή τη διακοπή της διακοπής. Η μεταγενέστερη ανάκτηση δεν λαμβάνεται υπόψη λόγω του περίπλοκου ή συχνά αδύνατου ελέγχου ταυτότητας της διακοπής λειτουργίας.
Ο πάροχος δημοσιεύει πάντα στις ιστοσελίδες του www.cloudon.com τη λίστα σημαντικών διακοπών λειτουργίας και δυσλειτουργίας. Σε περίπτωση μεγαλύτερης περιόδου διακοπής, θα υπάρχει ως μέρος των πληροφοριών και η εκτίμηση της διάρκειας της δυσλειτουργίας.
Η αποφασιστική άποψη για να εξεταστεί εάν μια διακοπή αφορά ή δεν αφορά, είναι μια επισκόπηση των διακοπών της on-line παρακολούθησης του παρόχου. Αυτή η παρακολούθηση παρακολουθεί όλες τις υπηρεσίες του παρόχου και το αποτέλεσμα είναι σε πραγματικό χρόνο δημοσιευμένο στο διαδίκτυο στη διαχείριση του πελάτη. Αυτή η παρακολούθηση επιβλέπει επίσης την προσβασιμότητα και την αξιοπιστία της συνδεσιμότητας του παρόχου στο διαδίκτυο. Καμία έκπτωση δεν αφορά τις διακοπές των διαδικτυακών κόμβων ή τη σύνδεση του πελάτη με το διαδίκτυο και τυχόν δυσλειτουργία των υπηρεσιών δικτύου τρίτων προσώπων.
Ο πελάτης δεν έχει δικαίωμα να λάβει οποιαδήποτε αποζημίωση για άλλες ζημιές, οι οποίες υπερβαίνουν το πεδίο εφαρμογής όλων των προαναφερθέντων.
Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στον πάροχο ή σε τρίτα πρόσωπα (κυρίως σε άλλους πελάτες). για παράδειγμα, στο στόχαστρο του παρόχου (εντός της περιοχής του) θα αρχικοποιεί ακατάλληλα και υπερφορτωμένα σενάρια, τα οποία μειώνουν την ταχύτητα απόκρισης των μηχανημάτων του παρόχου ή τη διαθεσιμότητα των δικτυακών τόπων των τρίτων προσώπων.

 

8) Διακοπές λειτουργίας
Ο πάροχος έχει το δικαίωμα να κάνει μια προγραμματισμένη διακοπή σε κάθε υπηρεσία. Η διακοπή χρησιμεύει για την εκτέλεση των απαραίτητων αναβαθμίσεων λογισμικού ασφαλείας και για τη συντήρηση ή την αλλαγή του υλικού. Αυτή η προγραμματισμένη διακοπή είναι υποχρεωμένη να ανακοινώνεται από τον πάροχο στις ιστοσελίδες www.cloudon.com το αργότερο 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη διακοπή. Ο πάροχος θα επιδιώξει να εκτελέσει τη διακοπή λειτουργίας εκτός ωρών αιχμής. συγκεκριμένα, τη νύχτα ή τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.

 

9) Όροι πληρωμής
Ο Πελάτης δεσμεύεται να συμμορφώνεται με όλους τους κανόνες πληρωμής που αναφέρονται στην παραγγελία.
Ο κύκλος τιμολόγησης των επιμέρους υπηρεσιών που παρέχονται από τον πάροχο στον πελάτη γίνεται σύμφωνα με την παραγγελία. Στην παραγγελία ο πελάτης επιλέγει για ποιο χρονικό διάστημα θέλει να εκδώσει το τιμολόγιο. Η τιμή και οι ενδεχόμενες μειώσεις ή επιπλέον χρεώσεις γίνονται με βάση την επιλογή αυτής της χρονικής περιόδου.
Εκδίδεται προ-τιμολόγιο υπό μορφή προκαταβολής στο οποίο αποστέλλεται μέσω email στα στοιχεία του παραλήπτη – πελάτη, το οποίο αναγράφεται στην παραγγελία και ταυτόχρονα στο e-mail που έχει δημιουργήσει ο πάροχος ως διαχειριστικό, δηλαδή στο email : webmaster’@’customer-domain.”
Σε σοβαρές περιπτώσεις και σε δικαιολογημένες περιπτώσεις (ασθένεια, μακροχρόνια απουσία) είναι δυνατόν να συμφωνηθεί καθυστέρηση πληρωμής.
Το ποσό της τιμολόγησης θα πρέπει να αποτιμάται το αργότερο την έβδομη ημέρα. Διαφορετικά θεωρείται ότι δεν έχει καταβληθεί. Ο πάροχος διατηρεί το δικαίωμα μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών να δημιουργήσει ή να ανανεώσει την παραγγελθείσα υπηρεσία.
O πελάτης έχει δικαίωμα να πληρώσει εντός 5 ημερών από την ημερομηνία λήξης (due date), ο πάροχος μπορεί να απενεργοποιήσει, να αποκλείσει ή να ακυρώσει τη σχετική υπηρεσία και ταυτόχρονα ο πάροχος έχει το δικαίωμα να θέσει την προειδοποίηση μη πληρωμής στις σελίδες του και να τον δημοσιεύσει στη βάση δεδομένων του dodger.
Εάν η πληρωμή πραγματοποιηθεί πέραν των 5 (πέντε) ημερών από την ημερομηνία λήξης (due date), ο πάροχος έχει δικαίωμα χρέωσης τόκων καθυστέρησης (Late fees) το οποίο ανέρχεται στο ποσοστό του 10% επί της καθαρής αξίας της υπηρεσίας.
Επίσης ο πάροχος έχει δικαίωμα χρέωσης επιπρόσθετων εξόδων για πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας ή μέσω paypal.

 

10) Πολιτική επιστροφής χρημάτων
Προσφέρουμε πολιτική επιστροφής χρημάτων 15 ημερών. Ωστόσο, οι ακόλουθες υπηρεσίες δεν δικαιούνται επιστροφή χρημάτων: CPanel, Plesk Panel, Πιστοποιητικά SSL, Εγγραφή ονόματος τομέα. ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ για λογαριασμούς που παραβιάζουν τους όρους που αναφέρονται στην παράγραφο 6 του παρόντος εγγράφου Όρων και Προϋποθέσεων.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να ολοκληρωθεί η παροχή υπηρεσιών του παρόχου, αλλά προπληρώσει τις υπηρεσίες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από αυτό που πραγματικά χρησιμοποιεί ή για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από τη διακοπή, δεν έχει δικαίωμα να πάρει πίσω συγκεκριμένο ποσό της προπληρωμένης τηλεφωνίας, το οποίο κατέβαλε στον πάροχο αλλά δεν έχει χρησιμοποιήσει ακόμα ή δεν θα χρησιμοποιήσει.

 

11) Συμβατική σχέση
Με βάση το άρθρο 269 παράγραφος 2 του Εμπορικού Κώδικα, ο ανάδοχος συνάπτει τη συμβατική σχέση, η οποία υπόκειται στην παροχή χρόνου υπολογιστή διακομιστή συνδεδεμένου στο δίκτυο Διαδικτύου για τη βοήθεια του παρόχου σύμφωνα με τους όρους που αναφέρονται παρακάτω. Η συμβατική σχέση συνάπτεται για αόριστο χρονικό διάστημα. Εάν ο πελάτης θέλει να ολοκληρωθεί η παροχή υπηρεσιών του παρόχου, απαιτείται γραπτή ειδοποίηση. Η αποδοχή της ειδοποίησης θα ανακοινωθεί στον πελάτη μέσω e-mail επιστροφής. Η εναλλακτική επιλογή για την αποστολή της ειδοποίησης στον πάροχο είναι ταχυδρομικώς - με συστημένη επιστολή - στην επίσημη διεύθυνση του παρόχου. Δεν υπάρχει άλλος δυνατός τρόπος ακύρωσης των υπηρεσιών.
Ο τερματισμός των υπηρεσιών του παρόχου (συμβατική σχέση) σε δοκιμαστική περίοδο είναι δυνατός μόνο με την αναφορά των συγκεκριμένων και συγκεκριμένων λόγων ακύρωσης της υπηρεσίας. Αυτοί οι συγκεκριμένοι λόγοι χρησιμεύουν στον πάροχο για τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πελάτες. Η ειδοποίηση ακύρωσης (χωρίς τους λόγους για την ειδοποίηση τερματισμού) πρέπει να περιέχει ταυτόχρονα πληροφορίες ότι αφορά την υπηρεσία ακύρωσης σε δοκιμαστική περίοδο, τότε πρέπει να περιέχει δεδομένα σχετικά με τον πελάτη, τα οποία πρέπει να είναι συνεπή με τη βάση δεδομένων τιμολόγησης, καθώς και το όνομα και τον κωδικό πρόσβασης για τη διαχείριση. Η ακύρωση της υπηρεσίας σε δοκιμαστική περίοδο είναι δυνατή μόνο μέχρι την τελευταία ημέρα της δοκιμαστικής περιόδου.
Ο τερματισμός της υπηρεσίας του παρόχου (συμβατική σχέση) μετά τη δοκιμαστική περίοδο είναι δυνατός με την αποστολή της ειδοποίησης με βάση τους εν λόγω συγκεκριμένους και συγκεκριμένους λόγους (αυτοί οι συγκεκριμένοι λόγοι χρησιμεύουν στον πάροχο για τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πελάτες) μόνο εάν πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις και κανόνες. Ο πελάτης πρέπει να έχει πληρώσει όλες τις υπάρχουσες υποχρεώσεις προς τον πάροχο. Η προθεσμία προειδοποίησης ορίζεται σε 2 μήνες. Αυτή η περίοδος πρέπει να καλυφθεί εάν η υπηρεσία ακυρωθεί. Μέχρι ο πελάτης κατά τη διάρκεια της περιόδου ειδοποίησης αλλάξει πάροχο της υπηρεσίας (συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής εγγραφής DNS) υποχρεούται να πληρώσει την επόμενη περίοδο και υποχρεούται επίσης να πληρώσει στον πάροχο το εκδοθέν τιμολόγιο για το επόμενο χρονικό διάστημα.
Η ειδοποίηση καταγγελίας θεωρείται ότι έχει παραδοθεί μέχρι την ημέρα παραλαβής της συστημένης επιστολής ή τη δεύτερη ημέρα μετά την αποστολή e-mail που περιέχει τη λήξη των υπηρεσιών σε μία από τις διευθύνσεις που αναφέρονται παραπάνω.
Έως ότου ο πελάτης πληρώσει τις υπηρεσίες που αφαιρέθηκαν ή παραβίασε ή παραβιάζει τους όρους, ο πάροχος έχει το δικαίωμα να τερματίσει την υπογεγραμμένη σύμβαση με άμεση ισχύ. Σε περίπτωση παραβίασης των όρων από τον πάροχο, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να καταγγείλει την υπογεγραμμένη σύμβαση με άμεση ισχύ.
Ο πάροχος στέλνει την ειδοποίηση τερματισμού στους πελάτες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναφέρεται ως διεύθυνση επικοινωνίας στην παραγγελία.

 

12) Άλλες συμφωνίες
Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης δεν καταβάλει το ποσό του τιμολογίου για τις παρεχόμενες υπηρεσίες σωστά και έγκαιρα, ο πάροχος έχει το δικαίωμα να προβεί στις παραπάνω ενέργειες. Η αποκατάσταση της λειτουργίας είναι δυνατή μόνο μετά τη διευθέτηση όλων των χρεών και μετά την πληρωμή της λειτουργίας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Με την πληρωμή εννοείται σε αυτές τις περιπτώσεις μια κατάσταση όπου ο πάροχος έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί πλήρως τους χρηματικούς πόρους.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν πληρώσει όλες τις οφειλές του προς τον πάροχο και μεταβιβάσει τις υπηρεσίες του σε άλλο πάροχο, ο πάροχος δεν χάνει το δικαίωμα να λάβει ολόκληρο αυτό το ποσό και έχει επίσης το δικαίωμα αποζημίωσης όλων των ζημιών που προκλήθηκαν.
Και τα δύο μέρη συμφωνούν ότι κατά τη διάρκεια της συμβατικής σχέσης και μετά τη λήξη της συμβατικής σχέσης και συνεργασίας θα τηρούν με μυστικότητα όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον πάροχο. Αυτό δεν μειώνει ούτε περιορίζει οποιαδήποτε αξίωση σε τυχόν ζημίες που προκαλούνται από την παραβίαση του όρκου σιωπής. Και τα δύο μέρη δεσμεύονται ότι χωρίς προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του δεύτερου συμβαλλόμενου μέρους, δεν θα παρέχουν καμία πληροφορία σε τρίτο μέρος. Εξαίρεση αποτελεί η διαφήμιση πληροφοριών μάρκετινγκ του παρόχου σχετικά με τους πελάτες του, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν στις ιστοσελίδες του παρόχου και ίσως ακόμη και στην ηλεκτρονική αλληλογραφία του παρόχου. Η δεύτερη εξαίρεση είναι η παραβίαση του όρκου σιωπής σε περίπτωση που ο πάροχος παρέχει πληροφορίες στα όργανα της δικαιοσύνης ή στα όργανα που ασχολούνται με τη διαπίστωση ποινικών αδικημάτων, εάν τα όργανα αυτά ζητήσουν από τον πάροχο αυτές τις πληροφορίες. Μια άλλη εξαίρεση είναι η παροχή θετικών αναφορών και συστάσεων σχετικά με την καλή ποιότητα των υπηρεσιών από τον πάροχο σε τρίτο μέρος.

 

13) Συμπέρασμα
Όλες οι συμφωνίες και κανονισμοί μεταξύ του παρόχου και του πελάτη είναι υπεύθυνοι για όλους τους νόμους και κανονισμούς της Ελληνικής Δημοκρατίας. Ο πάροχος μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει αυτούς τους παραπάνω όρους με ισχύ και επιβολή από τον επόμενο ημερολογιακό μήνα. Αυτοί οι όροι σύμβασης ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2014. Οι συμβατικοί όροι σχετίζονται με όλες τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον πάροχο.